Reklamácia
Došlá zákazka je poškodená? Reklamáciu je treba uplatniť nasledujúcim spôsobom:
Reklamácia poškodenej zásielky sa zásadne uplatňuje u dopravcu,teda Slovenská pošta alebo príslušný dopravcove (UPS). Reklamáciu je treba uplatniť neodkladne po prijatí zásielky, najneskôr do 2 dní. V príslušnom reklamačnom protokole musíte uviesť požiadavku na náhradu škody:
- Hodnotu poškodeného tovaru podľa daňového dokladu (môže byť len časť ceny, podľa toho, čo je poškodené - napr. 1 ks fotografie 30x40 cm za 3,86 €)
O reklamácii nás informujte. Poškodený tovar Vám bude ihneď zaslaný znovu.
Všetky reklamácie objednávok sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka. V prípade akýchkoľvek dotazov, sporov alebo nespokojnosti s vybavením objednávky nás neváhajte kontaktovať na tel. 00420 384 321 077 alebo email: info@online-fotografie.sk
Odoslanie reklamácie späť na pôsobisko
Pokiaľ je nutné odoslať tovar v rámci reklamácie späť k nám na pôsobisko, máme pre Vás riešenie ZDARMA:
- Zabaľte reklamovaný tovar na odoslanie a informujte nás o tom mailom na reklamace@online-fotografie.sk
- Zašleme Vám v maile adresný štítok - ten nalepte na balíček.
- Balíček ZADARMO odovzdajte v najbližšej pobočke Zásilkovna. Zoznam pobočiek je tu: https://www.zasilkovna.cz/pobocky Môžete vybrať ktroukoli pobočku.
- Po obdržaní zásielky vybavíme reklamáciu obratom.
- Nikdy nám neposielajte nič na dobierku! Iné dopravné náklady nie je možné bez predchádzajúceho schválenia hradiť! Reklamácie vybavujeme podľa Obchodných podmienok a platných zákonov a to obratom alebo max. do 30 dní od obdržania reklamácie.